Wednesday, July 18, 2007

‌ جنایت وحشیانه نیروهای مزدور رژیم در منطقه مریوان




بنابه گزارشی که از روستای "شاه‌نشین" در منطقه "به‌رپله سارال" در مریوان به دست ما رسیده است، نیروهای مزدور رژیم با دست‌زدن به جنایت وحشیانه دیگری، بار تاوان و جنایت‌هایشان را علیه مردم و مبارزینِ جنبشِ آزادی­خواهی سنگین‌تر کردند.

در روز یک شنبه 24 تیرماه نیروهای رژیم از مرکز "جانوره" یکی از مراکز نیروهای رژیم در منطقه به طرف روستای شاه­نشین به منظور دستگیری یکی از فعالین جوان کومه‌له به نام امید رحمانی (شاهپور) فرزند امین که از سوی اطلاعات حکم بازداشت وی صادر شده بود، حرکت می‌کنند. نیروهای رژیم با محاصره روستا و منزل امید رحمانی قصد دستگیری وی را دارند، امید رحمانی که در میان شمار زیادی از نیروهای رژیم قرار می‌گیرد و در حالی که غیرمسلح و قصد هیچ‌گونه مقاومتی نداشته با شلیک پی در پی مزدوران روبرو میشود و در مقابل منزلشان بی‌رحمانه و وحشیانه مورد هجوم قرار می‌گیرد و به شدت زخمی می‌شود و بلافاصله به دلیل جراحات وارده جان می‌سپارد. بنا به این گزارش مزدوران رژیم جنازه رفیق امید را همراه با برادرش به سنندج منتقل میکنند و طبق آخرین اخبار رسیده جنازه رفیق امید در بیمارستان سنندج و برادرش به زندان انتقال داده شده است.

رفیق امید رحمانی جوان پرشور و یکی از فعالین کومه‌له بود که همانند مبارزین کردستان در راه رهایی و آزادی و علیه جنایات و حاکمیت سیاه رژیم اسلامی به مبارزه برخواسته بود. رفیق امید سال گذشته نیز داوطلب صفوف پیشمرگان کومه‌له بود و چندین ماه در آموزشگاه پیشمرگ کومه‌له دوره آموزشی را سپری کرده، اما به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار از بازگشت به روستای خود شد و فعالیت سیاسی و تشکیلاتی‌اش را به صورت مخفی ادامه داد و پیوندش را با کومه‌له همچنان حفظ نمود.

جنایت نیروهای مزدور رژیم در ترور و قتل رفیق امید رحمانی از فعالین کومه‌له بدون شک تاوان آنان را بسیار سنگین‌تر خواهد کرد. اما برای خلق کرد که ارمغان حاکمیت سیاه این رژیم جز جنایت، لشکرکشی نظامی، بمباران، اعدام جمعی و تبعید و زندان چیز دیگری نبوده است، برنفرت آنان از این رژیم خواهد افزود و بر تداوم راه مبارزه عادلانه‌ای که در پیش گرفته‌اند، مصمم‌تر و استوارتر خواهد کرد.

ما ضمن محکوم نمودن این جنایت، مراتب تسلیت و همدردی خود و همه‌ی پیشمرگان و فعالین کومه‌له را در سراسر کردستان به خانواده رفیق امید به ویژه پدر و مادر ایشان ابراز می داریم. و اطمینان داریم که مبارزه آزادی‌خواهی کردستان با پیکار و تلاش امید رحمانی‌ها به پیروزی خواهد رسید و مردم ستمدیده کردستان و نسل فردا برای همیشه با احترام و قدرشناسی از آنان یاد خواهند کرد.

کومه‌له - سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران

26 تیرماه 1386




Web: www.komala.org
E-mail:komala1348@yahool.com
E-mail:komala1348@hotmail.com
Mobile: 009647702207123

No comments: