Sunday, January 15, 2006

حذف فيزيكي روزنامه نگاران ،‌ فعالين مدني و حقوق بشر در دستور كار حزب الله كردستان

تبريز نيوز:سرويس سياسي:"امت حزب الله كردستان" با صدور اطلاعيه اي خذف فيزيكي روزنامه نگاران كرد ،‌فعالين مدني و حقوق بشر را در دستور كار خود قرار داد.

چند تن از روزنامه نگاران كرد كه اسامي آن ها در اين اطلاعيه برده شده پيشتر به اتهام هاي رايجي دستگير و با قرار وثيقه يكصد ميليون توماني آزاد شده اند در گفتگو با سرويس سياسي تبريز نيوز، خواهان شناسايي عوامل صادر كننده اطلاعيه هاي تحديد آميز عليه خود شدند.
اين روزنامه نگاران امنيت جاني خود را در خطر ديده اند ،‌ قصد دارند با مراجعه به دستگاه قضايي عليه فرد يا افرادي صادر كننده چنين اطلاعيه هايي اعلام جرم كنن


گفته مي شود اين دومين اطلاعيه تحديد آميز:"امت حزب الله كردستان" از نوع خود است كه پيشتر خواهان برخورد قاطع قضايي با گردانندگان و روزنامه نگاران نشريه توقيف شده "پيام مرم كردستان" شده بود.
اين اطلاعيه از طريق پست الكترونيكي omathezbolla@yahoo.com به رسانه ها و تارنماهاي خبري ارسال شده است.
متن كامل اين اطلاعيه در زير آمده است
بسم الجبار
« ای پیامبر جهاد کن با کافران و جهاد کن با منافقان و درشتی کن برایشان و جای ایشان دوزخ است....... سوره توبه آیه73 »

اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرحله حساسی قرار گرفته و دشمنان داخلی و خارجی در تلاش هستند تا به این عطیه الهی ضربه زنند، عده ای خائن و جیره خوار امریکا و انگلیس با نفوذ در مطبوعات و نهادهای به اصطلاح مدنی! از این طریق می خواهند پروسه استحاله و تغییر نظام را به پیش برند. بارها و بارها دلسوزان نظام خطر این عوامل خود فروخته را به مسئولان ذیربط گوشزد کردند اما دریغ از گوشی شنوا! همگان نیک می دانیم کردستان همواره مورد طمع دشمنان اسلام و نظام بوده و جنگ تجزیه طلبی را در اوایل انقلاب توسط ایادی شان در منطقه (کومله و دموکرات) و اخیرا" گروه انحرافی پژاک به راه انداختند؛ که به حول ومدد الهی به شکست انجامید. این بار استکبار جهانی از طریق عده ای که توسط گروهکهای ملحد و ضد انقلاب ارتزاق می کنند سعی در ایجاد بلوا و آشوب در منطقه را دارند. رویا طلوعی؛ فمنیست قوم گرایی که اکنون متواری است، اجلال قوامی؛ عنوان روزنامه نگار بودن را یدک می کشد و زندگی اش در بحران سازی و جو سازی علیه نظام و خوش خدمتی به اربابان آمریکایی اش معنا دارد، سعید ساعدی؛جاسوس و نوکر بی چون و چرای استعمارپیر انگلیس، مادح احمدی؛ ناسیو نالیست رادیکال ویا جوانکی که جزپالوده خوردن با عناصر گروهکی و ارسال خبر کذب و شانتاژ هنری دیگری ندارد، بهزاد خوشحالی؛ تئورسین و غرب زده ای که سابقه ی عناد وی با نظام مقدس بر همگان آشکار است، محمد صدیق کبودوند؛ روشنفکر نمای مرکز نشین که سابقه ی دیرینه ی دشمنی با نظام را از افتخارات خود می شمارد، امید احمدزاده؛ پادوی گروهک منحله کومله که هر از چند گاهی در کسوت روزنامه نگار قلم فرسایی می نماید، کیوان فرهمندی؛ به ظاهر به عنوان فعال دانشجویی اما در عمل جزء شانتاژ و برگزاری همایشهای ضد نظام کاردیگری از دستش ساخته نیست و....از جمله افرادی هستند که در منطقه با مطرح کردن مسایل کذب و تبلیغ برای احزاب غیر قانونی سعی در تحریف تاریخ انقلاب و مخدوش نشان دادن چهره نظام دارند.

لذا ما امت حزب ا...کردستان خواهان برخورد جدی محاکم قضایی و انقلابی با عوامل مزدور، محارب و مفسد فی الرض شناخته شده در منطقه را داریم و هشدار می دهیم که اگر با این عناصر برخورد انقلابی نشود ، کردستان را از لوث وجود آنها پاک خواهیم نمود.

امت حزب ا... کردستان(شاخه سنندج) 24/10/1384

No comments: